Tabaluga Wiki
Advertisement

 Miły gość (ang. Mister Nice Guy) - czternasty odcinek pierwszego sezonu i serialu.

Fabuła

Po ataku na Rajską Dolinę Arktos ma ochotę na nowy smak lodów. Atylla jednak przyrządza celowo obrzydliwe lody. Jakub proponuje lody owocowe, jednak w Lodolandii jest tylko jedno jabłko. Jakub musi ukraść owoce z Rajskiej Doliny. W tym celu przebiera się za klauna.

W Rajskiej Dolinie Jakub udaje klauna. Jego występ nie podoba się zwierzętom, które obrzucają go owocami. Pingwin to wykorzystuje i łapie owoce do worka. Próbuje uciec arktoplanem, jednak rozbija go. Grzebcio chce naprawić arktoplan, a Tabaluga odwrócić w tym czasie uwagę Arktosa. Podczas pobytu w Rajskiej Dolinie Jakub uczy się wiele na temat dobrego postępowania.

Tabaluga w przebraniu klauna leci do Lodolandii. Arktos rozkazuje przygotowanie jabłkowych lodów. Tak też się dzieje. W szklarni smok przekazuje niedźwiedziom kilka porad na temat uprawy jabłek, a w kuchni naprawia kran roztapiając lód. Tym sposobem "Jakub" zyskuje poparcie zwierząt lodolandzkich.

Arktos jest zdenerwowany tym, że w Lodolandii jest okazywana radość i rozkazuje zamknąć Tabalugę. Jednak z uwagi na postępowanie przebranego smoka nie pozwalają na to mieszkańcy Lodolandii. Tymczasem przylatuje prawdziwy Jakub co odwraca uwagę wszystkich, a Tabaluga może uciec.

Arktos dowiaduje się, że został oszukany oraz dostał kwiaty od Jakuba, co bardzo go zdenerwowało, wręcz do uderzania głową w swój fotel.

Ciekawostki

  • W angielskiej wersji językowej Atylla nazywa Jakuba gejem (ang. twink).
  • Jest to pierwszy odcinek z udziałem Atylli.
Advertisement