Tabaluga Wiki
Advertisement

 Nieudana premiera (ang. A Ruined Premiere) - siedemnasty odcinek pierwszego sezonu i serialu.

Fabuła

Arktos jest znudzony życiem. Rozkazuje Jakubowi, aby ten go rozerwał. Pingwin wpada na pomysł zorganizowania cyrku, w którym aktorami mają być delfiny. Jakub wybiera się na zwiad do Rajskiej Doliny, aby policzyć delfiny.

W tym samym czasie delfiny ćwiczą akrobacje pod wodą oraz ewakuację przy spotkaniu rekina. Dzięki temu nie ma problemu z policzeniem ich przez Jakuba. Pingwin już na tym etapie został dostrzeżony, ponieważ jego sztuczna płetwa złapała się na wędkę Tabalugi i Milunii, jednak udaje mu się uciec.

Do złapania delfinów zostaje wykorzystany Reksio, ma on zwabić delfiny w sieć wcześniej rozstawioną przez niedźwiedzie polarne. Plan kończy się powodzeniem i delfiny są powoli transportowane do Lodolandii.

Tabaluga zostaje szybko poinformowany o sytuacji. Próbuje uwolnić delfiny z sieci, jednak nie udaje się to. Jedyną nadzieją jest miecznik Cichacz, który może przeciąć sieć pod wodą.

Cichacz wraz z eskortą płyną do Arktoplanu z siecią. Miecznik przecina sieć uwalniając delfiny, a inne delfiny wykorzystując opanowane wcześniej ruchy umieszczają w sieci kłody i wodorosty.

Odcinek kończy się tym, że Jakub zrzuca na Arktosa drewno i rośliny, czym go rozwściecza, przez co zostaje zamrożony. Uchu podsumowuje sytuację słowami "W prawdziwym cyrku nazwano by to nieudaną premierą".

Advertisement